Lowongan Kerja [Lowongan_Migas] Project Management & Supervision Vacancy

Share : Digg facebook twitter

Lowongan Kerja Maret 2014 - [Lowongan_Migas] Project Management & Supervision Vacancy - Kabar gembira bagi anda yang sedang membutuhkan Lowongan Kerja Terbaru - . Anda dapat menemukan Lowongan Kerja, Lowongan Pekerjaan, Loker, Jawatan kosong, cari kerja, lamaran kerja, kerja, lowongan, cari lowongan, kerja indonesia,jobs in indonesia di Lowongan.Kerja-id.Com. Silahkan lanjutkan Info Lowongan Kerja [Lowongan_Migas] Project Management & Supervision Vacancy berikut ini:

 

PT. AMYTHAS is a leading Project Management and Supervision Consultant in Power Plant, Transmission Line, Industry, Petrochemical, Infrastructure currently searching for highly qualified candidate for the following position:

1. QA/QC Engineer
- Min. has a bachelor degree in Mechanical Engineering
- Min. has 5 years work experiences in the same position

2. Turbine Engineer
Requirement:
- Min. has a bachelor degree in Mechanical Engineering 
- Min. has 8 years work experiences in Power Plant Project 

3. Boiler Engineer
Requirement:
- Min. has a bachelor degree in Mechanical Engineering 
- Min. has 8 years work experiences in Power Plant Project 

4. Plant Electrical Engineer
Requirement:
- Min. has a bachelor degree in Electrical Engineering 
- Min. has 8 years work experiences in Power Plant Project 

5. Civil Engineer
Requirement:
- Min. has a bachelor degree in Civil Engineering 
Min. has 8 years experience in same position

6. Contract Engineer
- Min. has a bachelor degree in Mechanical/Electrical/Civil Engineering 
- Having minimum of 8 years experience in contract related to role, cost control or procurement contract area.

7. Inspector
- Min. has a bachelor degree in Mechanical/Electrical/Civil Engineering 
- Min. has 3 years experience in same position

If you meet the requirement above please send your complete CV to:

solehudin@amythas.com  

Only shortlist candidate will be notified.

NOTE: PLEASE STATE YOUR EXISTING SALARY AND EXPECTED SALARY


__._,_.___
Reply via web post Reply to sender Reply to group Start a New Topic Messages in this topic (4)
Recent Activity:
Ajak kawan, rekan sekerja dan kerabat anda yang bekerja dalam bidang
Migas dalam forum ini agar Bursa Migas menjadi barometer bursa Migas
yang bergengsi.

Free membership:
To subscribe into this group, send an email to:
Lowongan_Migas-subscribe@yahoogroups.com
To unsubscribe from this group, send an email to:
Lowongan_Migas-nomail@yahoogroups.com

.

__,_._,___


Berlangganan lowongan kerja di facebook klik like